10 Nisan 2013 Çarşamba

Gelin arabası yazıları 2013




Evlenirken esprili plaka yazıları ve ya gelin arabasının önüne arkasına yazılan komik mesajlar yazılar çok moda. Kendi romantik ya da komik sözleri yazabileceğiniz gibi sitemizden alacağınız örnek yazılarla gelin arabanıza hava katabilir sizi gören herkese mesaj verebilirsiniz.

Gelin arabası yazıları

İşte 2013 model gelin arabası sözleri

Bi Biskrem Verdim Kandırdım
Meleğimi Aldım Cennete gidiyorum
Game Over
Anamın Fenerli Gelini takıma göre değişir :)
Rahat Battı
Ayvayı yedik
Elvada 10 bin SMS
Evleniyuruk Kardenizli çiftler için :)
ön plaka erkek: imdattttt!!! arka plaka kadın: artık çok geç!!! nıhahaha

ön plaka: evlendik
arka plaka: pişmanız

ön plaka: evlendik
arka plaka: yorgunuz
Sonunda..

ön plaka: bugün nikah
arka plaka: yarın ikiz
düşmanlarımız çatlasın
anamın ilk damadı
bi bok yiyoruz ama hayırlısı..

ön: çok borçluyuz
arka: altın takın.

ön plaka: dünyada tekti
arka plaka: onu da ben aldım
elhamdülillah helalim oldun
önden görünüm - bindik bir alamete . arkadan görünüm -gidiyoruz kıyamete.
Anamın güccük gelini




0 yorum:

Yorum Gönder